Štítky

Štítky

pátek 4. října 2013

Psyllium chléb Dr. Popova Colorado

Tento chleba jsem si koupila pro jeho zajímavé složení, pro mě tedy pouze na přední straně, právě kvůli Psylliu.

Psyllium Dr. Popova unikátní doplněk stravy, zvyšuje denní spotřebu vlákniny, která je nenávyková, vzniká vyčištěním semen obalů Jitrocele indického. Při konzumaci nalačno vyvolává pocit nasycení, což je vhodné při redukčních dietách. Psyllium Dr. Popova napomáhá udržovat správnou hladinu cholesterolu. Díky vysokému obsahu rozpustné i nerozpustné vlákniny podporuje správný metabolismus tuků. Neobsahuje barviva, konzervační látky ani chemické přísady. V indické ajurvédě (tradiční indické medicině) se užívá přes 2 tisíce let. Vzniklý gel pohlcuje nadbytečnou tekutinu a prostým bobtnáním - mechanickou silou jako píst – odsouvá z trávicího traktu škodlivé splodiny. Potenciální škodlivé látky jsou ve střevech gelem absorbovány a snižuje se tak jejich kontakt se sliznicemi žaludku a střev. Nabobtnáním Originálního indického Psyllia Dr. Popova vzniká pocit „falešného zasycení“ a zmenšuje se touha po jídle, což je důležité při snižování nadváhy. Každodenní zdravá stolice je základem čistoty organizmu a u všech bez výjimky důležitým kritériem pevného zdraví. Správná stolice je nepáchnoucí, světlejší, hustá a má konzistenci jílu. V případech, kdy stolice tato kritéria nesplňuje, je vždy na místě užití Originálního indického Psyllia Dr. Popova.

Když jsem psala tento článek, chtěla jsem si na netu zjistit něco víc a narazila jsem na toto, což mě opět zarazilo (tento týden podruhé po medu Alnatura)
chemie v jídle 
éček je požehnaně, i když ne úplně zdraví škodlivých, ale příště se zaměřím spíš na chléb Arizona, který má éčka jen 2 :(
mé hodnocení : 10 z 10 možných za chuť, chleba mám ráda po přečtení článku snižuji na 5

1 komentář:

  1. Hm, tak to mě docela mrzí, že to s ním takhle je. Já jsem ho právě teď koupila v Kauflandu ve slevě, ale úplně mě přešla chuť. :D

    OdpovědětVymazat